ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γεωδαισία ΙΙ: Αποτυπώσεις – χαράξεις
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Σχολή Μηχανικών | ||||
ΤΜΗΜΑ | Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 201 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 2o | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γεωδαισία ΙΙ: Αποτυπώσεις – χαράξεις | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων. |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 2 | 6 | |||
Εργαστηριακές ασκήσεις | 3 | ||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. | |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) . |
Επιστημονικής περιοχής και ανάπτυξης δεξιοτήτων | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | (101) Μαθηματικά, (103) Στατιστική και Θεωρία σφαλμάτων, (105) Γεωδαισία Ι: Μέθοδοι και όργανα, (104) Τεχνικό – Τοπογραφικό Σχέδιο Ι | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://elearning.cm.ihu.gr/course/view.php?id=60 |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. |
||
Επίπεδο 6. Απόκτηση γνώσεων για : τις προδιαγραφές και το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, την επιλογή και την εκπαίδευση σε σύγχρονα τοπογραφικά όργανα (Total Stations), ώστε να ανταποκρίνονται στις προ– διαγραφές απόδοσης, τη κατανόηση των διαδικασιών μίας τοπογραφικής αποτύπωσης από την αναγνώριση της περιοχής μελέτης, έως την τελική παραγωγή ενός τοπογραφικού διαγράμματος, τις διαδικασίες και μεθόδους πύκνωσης των δικτύων οριζοντίου και υψομετρικού ελέγχου, τις μεθόδους αποτυπώσεων μικρών και μεγάλων εκτάσεων, τις διαδικασίες εξάρτησης των Τοπογραφικών διαγραμμάτων, τα αστικά δίκτυα, τη διερεύνηση σφαλμάτων παρατηρήσεων και τους απαιτούμενους ελέγχους, τις προβολές στην Ελλάδα και τους μετασχηματισμούς, την επίλυση τοπογραφι- Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο/ φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση, να αναλύει τα στοιχεία του προς αποτύπωση χώρου, να εφαρμόζει τις ενδεδειγμένες μεθοδολογίες μετρήσεων, επιλύσεων και απόδοσης στοιχείων του φυσικού περιβάλλοντος, να γνωρίζει τις πηγές αναζήτησης πρότερων κτηματογραφικών δεδομένων με χρηστική πληροφορία, να εφαρμόζει μεθοδολογίες |
||
Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών | Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης | |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σκοπός: η απόκτηση ικανοτήτων που πρέπει να διαθέτει ο/η απόφοιτος/η, για αυτοδύναμη, αλλά και ομαδική εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον, προκειμένου να αποδοθεί μια υφιστάμενη κατάσταση, σύμφωνα με τις προδιαγραφές ή/και να μεταφερθούν στοιχεία στο έδαφος. Στόχοι: Απόκτηση γνώσεων για : την εξάρτηση των Τοπογραφικών διαγραμμάτων που διδάχτηκαν στο μάθημα «Γεωδαισία Ι: μέθοδοι και όργανα», τη διερεύνηση σφαλμάτων παρατηρήσεων και τους απαιτούμενους ελέγχους, τις προδιαγραφές και το νομοθετικό πλαίσιο, την επιλογή και την εκπαίδευση σε σύγχρονα τοπογραφικά όργανα (Total Stations), ώστε να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές απόδοσης, τις προβολές στην Ελλάδα και τους μετασχηματισμούς, την επίλυση τοπογραφικών προβλημάτων με την βοήθεια Η/Υ, τη μεταφορά στοιχείων στο έδαφος. Περιγραφή μαθήματος: Περιεχόμενο διαλέξεων θεωρίας:
Περιεχόμενα εργαστηριακών ασκήσεων.
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ. |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικών εποπτικών μέσων και επισήμανση σημαντικών σημείων. |
||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
Οργάνωση Διδασκαλίας
|
||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Ελληνική γλώσσα αξιολόγησης. Στο εργαστηριακό τμήμα (30%): Απαραίτητη η παράδοση της ομαδικής εργασίας, η οποία εξατομικεύεται με τα στοιχεία του ΑΜ κάθε φοιτητή/τρια, ώστε να προκύπτουν διαφορετικά αποτελέσματα, συνοδευόμενες με τεχνική έκθεση, πίνακες δεδομένων με τις επιλύσεις. Τμηματική παράδοση εργασιών μέσω της πλατφόρμας e–learning. Εξετάσεις σε όργανα στο πεδίο και γραπτό τεστ. |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Συγγράμματα
|